Shaphang ka Distrik
Ka East Khasi Hills ka dei kawei na ki 11 (khatwei) tylli ki distrik ha ka jylla Meghalaya. Ka jingheh ka long kumba 2,748 sq km. Ka don hapdeng 25°07” & 25°41” N Lat. and 91°21” & 92°09” E Long. La kerkut da ka distrik Ri Bhoi na shatei, karbi Anglong distrik na shaphang shatei lam mihngi, West jaintia hill na sepngi, ka Bangladesh na shathie & West Khasi Hills na sepngi.
Shillong is the District Headquarter of East Khasi Hills District as well as the state Capital. It is a hill stations with unique natural scenic beauty which is an ideal resort throughout the year. The district is well connected with motorable roads throughout the length and breadth .
Ka Shillong kadei ka headquarter jong ka distrik & jong ka jylla ruh kumjuh. Ka dei ka shnongheh ha rilum khasi kaba itynnad. Ka distrik baroh kawei ka don ia ki surok iaid kali.
- Ka Recruitment in Armed /Para Military/ Police Forces Certificate
- Ka Registration of Societies
- Ka Marriage Certificate
- Ka Income Certificate
- Ka Senior Citizen Certificate
- Ka Residential Certificate
- Ban applai ia ka syrnod khlad
- Ka Permanent Residence Certificate (PRC)
- Ka syrnod Kha
- Kumno ban aplai ia ki syrnod Scheduled Tribe/ Caste Certificate